jueves, 5 de junio de 2014

La Biblioteca Municipal, l’equipament més valorat pels joves de Lloret


Amb un grau de satisfacció del 95% entre els joves de 15 a 29 anys, la Biblioteca encapçala el rànquing de preferència juntament amb les pistes d’atletisme i el Punt d’informació Juvenil
Una enquesta realitzada a la població jove de Lloret de Mar, encarregada per l’Ajuntament de Lloret, mostra que la Biblioteca de Lloret és un dels tres serveis més coneguts pels joves del municipi, el més utilitzat i amb una major freqüència, i l’equipament del que es mostren més satisfets. Un 95% dels usuaris de la Biblioteca de Lloret d’entre 15 i 29 anys valoren de forma satisfactòria l’equipament i els serveis que ofereix. De l’apartat 8 de l’enquesta, centrat en Polítiques juvenils i serveis adreçats als joves es desprèn també que després de la Biblioteca, els espais i serveis que obtenen un major grau de satisfacció per part dels usuaris són les pistes d’atletisme amb un 92% i el Punt d’Informació Juvenil, el Puntet, amb un 87’5%. Els resultats de l'enquesta De l’enquesta es desprèn que la Biblioteca de Lloret és un dels tres serveis més coneguts pels joves del municipi, el més utilitzat i amb una major freqüència, i l’equipament del que es mostren més satisfets. Pel que fa al coneixement dels serveis, la Biblioteca, juntament amb les pistes d’atletisme i el Punt d’Informació Juvenil és conegut per més del 90% de la població enquestada. L’equipament l’utilitzen un 68% dels joves, per davant de les pistes esportives amb 49,5% i del Puntet amb un 40%. De la mateixa manera, la Biblioteca també es troba al capdavant en la seva freqüència d’ús, del 29’4%, seguit de les pistes d’atletisme amb un 24%, i el Puntet amb un 10%.
L’enquesta també revela que el tipus d'usuaris joves que utilitzen de forma més freqüent la Biblioteca són els estudiants en un 39’3%, seguit de les dones en un 37%. Mentre que el nivell de satisfacció que obtenen els joves pels serveis que ofereix la Biblioteca és del 95%. El nivell de satisfacció dels usuaris comprèn aspectes com la valoració sobre l’atenció del personal de la Biblioteca cap els usuaris, el tracte que es dóna, els espais, l’equipament o l’ambient que s’hi respira.
El regidor de cultura, Arseni Frigola, valora de forma molt positiva els resultats obtinguts en aquesta enquesta i assenyala que “la Biblioteca Pública de Lloret considera molt importants les opinions dels usuaris per millorar de forma continuada els serveis, orientant-nos a l’hora de prendre decisions i de planificar”. L’enquesta es va dur a terme durant el 2013, des del mes de setembre fins el mes de novembre. El qüestionari constava de 88 preguntes que es van fer via telefònica amb una durada mitjana de 30 minuts cadascuna. Pel que fa al perfil dels enquestats, tots han estat persones en la franja d'edat dels 15 a 29 anys, i residents a Llore

No hay comentarios:

Publicar un comentario